2016. április 11., hétfő

2016/9 Az első otthonról írt bejegyzésem

     Már több, mint egy éve van itthon is internetünk. Sokáig nem volt, igyekeztem húzni az időt, nem kell a gyereknek a net előtt ülni, de csak eljött az az idő, amikor már a sulihoz is szüksége volt, így hát beadtam a derekam. Eddig csak a gyerekszobában volt, januártól van wifi is. Most a nappaliban ülve nyomkodom a laptop billentyűit. Egér nélkül, fuj de nem szeretek így dolgozni :-( Na, de ez nem is munka  
     Elég sok mutatni valóm van. Elősször a Bebivel közös alkotások.



Bebitől kaptam vacsorára ezt a "vitorlást" egy hosszú, unalmas képviselőtestületi  gyűlés után - finom volt.


Még húsvét előtt csináltuk ezt a kiscsirkét. Valahol a neten találta az eredetijét, de nem tudom hol. Kicsit továbbfejlesztettük, az a világoskék egy "kéknefelejcs".


Még februárban kapott Bebi a keresztanyjától egy készletet. Ilyen virágokat lehet belőle alkotni. Nagyrészt én csináltam, neki még nehéz volt.


Viszont a kompozíció az üveggel az ő alkotása. Mikor megcsináltam az első virágot, Bebi eltűnt, majd ezzel az üveggel tért vissza, az aljára színes gyöngyöket szót, a nyakára fonalat tekert, kétoldalú ragasztóval rögzítette.




Más - kicsit megkésve, de elkészült a március Palkó 2015-ös SAL-jából ...


és az áprílis is ...



és így néz ki az első négy hónap együtt. 
Eredetileg vízszintesen, egymás mellé akartam hímezni mind a 12 hónapot. Kicsit elbizonytalanodtam, hosszú lesz, majd egy méter. Most erősen gondolkodok. Maradjak az eredeti tervemnél, elvégre a 11,0m hosszú folyosónkon elférne. De biztos, hogy jól mutatna egy ekkora kép? Vagy hímezzem négyesével 3 sorba? Viszont már kiszabtam a vásznat. Igaz csinálhatnék belőle faliképet, a hímzések között valamilyen anyaggal.
Ha a második variáció mellett döntök, akkor a következő 4 hónapnál kicserélem a színeket. Piros lesz a hónap neve és kék a minta. Szerintetek hogy döntsek? Véleményt kérek, aztán hogy megfogadom-e? ;-)))))))))

Akárhogy is, van még 3 hetem a döntésre. Addig is vár rám a 2016-os Palkó SAL 5. része :-) és szombaton elővettem a következő MUK-ot is. Azt nem árulom el melyiket. 
Jaj, és még nem mutattam a tavaszi virágaimat sem. Virágaimat, mert a hóvirág mellé készült még két nárcisz is. De mivel már 5 perce holnap van, inkább megyek aludni. A virágaimat holnap :-) mutatom.
Még mindig nem fektetek elég hangsúlyt a fotózásra. Legalább kicsit alakítanék rajtuk :-( ezer bocs a képekért, de talán a tartalom javít rajtuk.

Köszönöm, hogy erre jártál, elolvastál és ha kedved van írtál is nekem :-)

6 megjegyzés:

  1. Milyen jó ötletei vannak Bebinek! A Kinder-tojás alapú csibe nagyon tetszik!
    Nagy dilemma a hímzés alakja! Kérdezd meg a családot, ők mit gondolnak (elvégre ők mennek el majd mellette nap mint nap, ha készen lesz.)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A család :-( a fiúkat hiába kérdezem, legfeljebb Bebi foglalkozna vele. De őt biztosan megkérdezem, jó ötlet :-) köszi Rita

      Törlés
  2. Különleges lenne egyben az egész én maradnák az eredeti tervnél, színek cseréje is jó ötlet. Virágos váza nagyon JÓ!

    VálaszTörlés
  3. Különleges lenne egyben az egész én maradnák az eredeti tervnél, színek cseréje is jó ötlet. Virágos váza nagyon JÓ!

    VálaszTörlés
  4. Lesz még hímzésed és annak is el kell férnie a többi mellett, így szerintem egymás alá hímezd a hónapokat úgy, ahogy tervezted: cserélve a színeket.

    VálaszTörlés
  5. Örülök, hogy most már otthonról is tudsz jelentkezni! Remélem, gyakorítja a megjelenésedet! :)
    Szépeket alkottatok Bebivel!
    Szép hétvégét!

    VálaszTörlés