2012. április 23., hétfő

Díjat kaptam ...

   Igen, díjat kaptam Fidikétől. Reggel a szokásos blognéző körutamon voltam, nézegettem a hétvége termését a kedvenc blogjaimon. Az esélytelenek nyugalmával olvastam a Fidike blogját, magamban konstatáltam, hogy hát igen, ő meg is érdemli. Mikor a bejegyzés végére értem, elakadt a lélegzetem. Ott volt az én nevem is. Nagyon szépen köszönöm Neked az elismerést és nagyon örülök neki. 
            
                                           
 

   Mikor felocsúdtam a meglepetésből, elkezdtem gondolkodni, ki is legyen az az öt kedvenc, akinek még nincs 200 követője. Hát nem volt könnyű választani, de mivel csak öten lehetnek, itt a névsor:

anik , bakternő , főkolomp , kriszti és végül, de nem utolsósorban zsuzsa   

Nagyon szép munkáik vannak, érdemes szétnézni náluk.

És most jöjjön az öt dolog magamról (ez lesz még csak nehéz dió):
1. Kedvenc virágom a tulipán.
2. Tea párti vagyok, abból is fekete vagy zöld - soha nem ittam kávét.
3. Szeretem Olaszország szűk kis utcácskáit.
4. Van egy kb.40 darabból álló macska gyűjteményem - az elsőt én faragtam 12 évesen egy darab fakéregből, egy tompa késsel. 
5. Állandó időhiányban szenvedek - vagy csak túl sok mindent tervezek be?  

Hűha, ez megvolna. Párszor átírtam, mivel az első bejegyzések túl depisek voltak, mostanában ilyen a hangulatom, de alapból én NEM vagyok ilyen. 


2 megjegyzés:

  1. A 2. pontban teljesen egyformák vagyunk:)!

    VálaszTörlés
  2. Nem találtam itt e-mailcímet. Próbáld meg még egyszer kérlek a mamivonat@yahoo.com-ot.

    VálaszTörlés